Celkový počet zobrazení stránky

sobota 19. marca 2011

Sedí mi?

Na mojom obľúbenom blogu modnipeklo, koré sa zaoberá rôznymi hriechmy v obliekaní a taktiež poukazuje na chyby, ktorých sa dopúšťame, som našla článok o padnúcich podprsenkách. Povedala som si, že je to blbosť, veď predsa nosím, aká mi sedí. Ale po prečítaní som zistila, že vlastne som sa celý čas mýlila. Tak ako mnoho žien, som sa podceňovala. Teraz som sa mohla správne vyprsiť. Ženy nosia totiž väčšie obvody a menšie košíčky. Správne to má byť naopak, Určite lepšie vyzerá číslo podprsenky 75DD ako 80B. A ešte lepšie sa v nej človek cíti.
Tabuľku nájdete tu: http://www.padnemi.cz/topic/11-how-to-choose.aspx

Na obranu žien a seba samej musím povedať, že to nie je iba chyba ich nevedomosti, ale aj nevedomosti predavačiek, ktoré vôbec nevedia poradiť. Radia často úplne hlúposti ako napr. keď má niekto obvod 72Cm tak poradia veľkosť 75. Ale ako mozem mat velkost podprsenky vacsiu ako samotný obvod tela. Ani topánky nekupujem o niekoľko čísel väčšie. Podprsenka ma byť pevná a tesná, po chvíli povolí a jej obvod je elasticky, preto radšej kupovať menší obvod a dohnať to na košíčkoch. Ak je obvod príliš veľký, stane sa to, čo často vidíme na mladých aj starších ženách - že vzadu je podprsenka veľmi vysoko, až na lopatkách a vpredu nič nedrží a všetko je ťahané gravitáciou k zemi. Ramienka to nezachránia, prsia majú držať košíčky zdola a nie ramienka zhora.
Ďalší problém je samozrejme výber v obchode. Obchodníci sa tvária, že iné košíčky ako C( niekedy D) neexistujú. Ak je vám malý, stačí siahnuť po väčšom obvode. Veď aj predavačky a vlastne všetky ženy to tak nosia, tak nebuďte zimprlich a držte hubu a krok. Ženy to nekupujú, lebo vlastne ani nevedia, že majú nesprávnu veľkosti a ubližujú chrbtu aj prsiam a obchodníci neponúkajú, pretože mať výber sa na Slovensku nenosí(ale nielen na  Slovensku, o tom nižšie). Bolo by treba, aby si zákazníčky žiadali väčší výber. Ozvala som sa jednému reťazcu, ktorý aspoň reagoval:
V aktuální nabídce je výběr spodního prádla v těchto velikostech v ČR a SR velice omezený, takřka žádný.
Vzhledem k poptávce po tomto zboží však plánujeme zařadit tyto produkty již do kolekce podzim/zima 2011 a dále nabídku zvyšovat.
V plánu jsou velikosti 75-DD až 90G a rovněž sportovní podprsenky pro větší poprsí.

Dofáme, že si brzy z naší nabídky vyberete. 

a iný reťazec odpísal niečo krásne bezobsažné: 
ďakujeme Vám za záujem o produkty spoločnosti XY. Sortiment v našich predajniach je primárne ovplyvnený ponukou international partnera pre jednotlivé frančízy či JV. Vaše pripomienky vezmeme do úvahy pri príprave nákupnej stratégie pre ďalšiu sezónu.

Prajeme Vám krásny deň.

Momentálne je napr. takmer nemožné zohnať menší obvod ako 70. A to sú ešte predavačky nepríjemné a majú kúsavé komentáre, že na takúto veľkosť nič nevyrábajú a na tie prsia ani nič netreba. 
Myslela som, že nedostatok výberu je spôsobený malým trhom. Ale tu v Stuttgarte som navštívila reťazce(to viete, prišla výplata, treba nakúpiť všetko, kým to neprejem) a bola som sklamaná. Myslím, že Nemky sú tiež celkom prsaté a očakávala som veľký výber. Ale chyba lávky. Košíčky A-C, D iba výnimočne, E som našla iba 2 kusy v celej ponuke.





Asi najviac som bola sklamaná z Bee Dees, kde stálo na podprsenkách že sú až do veľkých košíčkov, tie však predávali iba po veľkosť D. A to mi teda veľké nepríde.
Pre väčšie veľkosti som našla iba značku Cleo , ale jej výber sa mi zdal dosť asexuálny. A vyzerali ako padáky pre dvojičky.
Samozrejme viem, že existujú špecializované obchody, kde majú rôzne veľkosti. Ale myslím, že reťazce majú kapacitu na to, aby ponúkli väčší výber za normálnu cenu. Naozaj nemám v úmysle dať za podprsenku majland.
A taktiež už naozaj nemám chuť hľadať v obchodo kvalitný tovar. Za spodnú bielizeň som ochotná utratiť tak 30e a myslím, že v tejto cenovej hladine sa už dá ušiť normálna podprsenka. A nie aby človek sortíroval šmejdy. Ako tu - košíček ušitý katastrofálne. A vôbec nebola lacná.
A ešte mi prosím niekto povedzte, prečo dávajú v obchode tie veľké plastové veci na podprsenky sem:

 
To sa potom celkom ťažko zapína, myslím, že je tam aj dosť iných miest, kde sa to dá dať.
Takže vy, ktoré ste nespokojné s výberom, píšte emialy Tescu, M&S  a podobne a pýtajte sa v obchodoch.Inak zostáva zase iba internet - napr. http://brastop.com/

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

bolo mi potešením