Celkový počet zobrazení stránky

štvrtok 17. marca 2011

In & Trendy

 Keďže mám pred výplatou(a menej než  týždeň), všetky moje kulinárske a spoločenské aktivity sa musia vmestiť do 5e na deň. Do tohto mustra sa zmestí akurát tak pozeranie výkladov a nákup vifoniek a konzerv. Pred kolegami sa tvárim, že sa nábožensky postím:-) Kedže ma dnes doma čakala posledná vifonka, rozhodla som sa windowshopping predĺžiť ako sa len dá. Tak som si omrkla, aké trendy budú in túto jar. A módne časopisy naozaj ne(s)klamali - bude to námornícky štýl a floral print. Zemité tóny sa budú biť s červenou, modrou a zlatými gombíkmy Kapitána Iglo.
 


Tento svetrík veľmi ľahko posunie svoju nositeľku do polohy, kde bude vyzerať ako stará-mladá (alebo ako Tatiana Kuchařová, keď chodila s Richterom). 

Pri kvetinových motívoch ako obvykle nesklamal podľa mňa vždy zaujímavý, ale predražený Desigual. Tu v Nemecku už prestáva byť zaujímavý, pretože ho má veľmi veľa ľudí a predávajú ho v bežných obchodných reťazcoch ako Karstadt. Ale napr. v Nitre je celkom neznámy a preto som bola príjemne prekvapená, keď som pri vianočnej návšteve zistila, že ho predáva jeden butik na Kupeckej ulici a za ceny pre túto značku veľmi nízke.
Každopádne sa Desigual drží kvetov hádam od začiatku a teraz sa vlastne trend prispôsobil im.

Sukňa za 55E nie je pre každého a preto som skúšala nájsť nejakú alternatívu pre tých, ktorí nechcú byť otrokom(drahej) módy :-) Samozrejme tiež nechcem byť totálne out, tak som skúsila kvetované šaty za lákavých 9,95E. Už tá cena mi mala čosi napovedať. 95% polyesteru a 5% spandexu by bolo pre mňa nositeľných tak hodinu, ak by som sa ráno vykúpala v bazéne plnom tekutého deodorantu. A chýbajúca podšívka to úplne dorazila. Ak niekto nevidel obrysy mojej spodnej bielizne, pri nosení týchto šiat by mal možnosť(aj keby bolo bez švov alebo ho utkali lesné víly z pavučiny).
Pri tejto cene by ale človek ešte prekúsol nedostatky. Povie si, že veľkú kvalitu od toho neočakáva a vie do čoho ide. O to viac ma pobavila sukňa zlacnená zo 160E na 50E. Nájdite 3 rozdiely. Bude to ťažké. Žiadne totiž nie sú. Aj sukňa je s pestrým motívom, z umeliny, bez podšívky. Ale za tú cenu by som očakávala rozhodne viac.
A posledný trend sú chinos nohavice. Niekoľko z nich som si skúšala a vošla som sa do rozmedzia veľkostí od 36 po 42 a vo všetkých som vyzerala otrasne a ako bonus som dostala depku pri pohľade do zrkadla.  :-) 

Ale výhoda je, že sa k nim dajú dobre kombinovať topánky. Či už chcete vyzerať ako štetka alebo učiteľka matematiky na katolíckej dievčenskej škole, hodiť k nim sa budú všetky.
Teraz už iba neurobiť chybu pri snahe byť trendy. To ale neznamená, že v tom človek bude vyzerať aj dobre.
Štýlovosť nemusí byť spojená iba s oblečným. Ja som sa zamilovala do tohto bicykla, ktorý bol podľa mňa pimpnuty podomácky
Kitty Deluxe
Chcela som pozrieť niečo aj pre drahú polovičku, ale po tom ako som narazila na toto
Svetrík
a toto: Farba sezony
ma prešla chuť. Nič proti ružovej, ale myslím, že bude lepšia, ak si ju páni nechajú ako občasný úlet.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

bolo mi potešením