Celkový počet zobrazení stránky

štvrtok 5. apríla 2012

R.I.P. Peacocks

Kríza valcuje všetko a nevynechá ani masové, nekvalitné handry určené pre teens a mňa k tomu, ktoré som si z Nitry nosila do Nemecka a robila tam s nimi frajerinu.  Zavreli mi obchod, ktorý do tej štýlovej pustatiny u nás vnášal aspoň trochu niečoho iného - Peacocks is dead. A chudák obchod, držal sa celkom dlho. Ale ako som čítala, prešli reštrukturálizáciou (čítaj, zavreli, čo sa dalo) a kúpila ich iná firma, ktorá sa stiahla zo strednej Európy. Firma, ktorá vznikla 1884 vo Walese, prežila dve svetové vojny, ale Slovensko nie.


Normálne by som to zapila, ale v nákupnom centre okolo 11:00 to vyzerá zúfalo a to si rovno môžem otvoriť krabičák na stanici, efekt alkoholika by bol zhruba rovnaký, ale na stanici by na mňa nepozerali mamičky s deťmi. Rozhodla som sa smútok zakúpiť. Keďže mám dovolenku, ktorá sa nebude tento rok opakovať, pretože job je challenging a nikto iný za tie peniaze pracovať nebude a času je málo, tak si robím niečo ako shopping trip v Londýne, aj keď je to v Nitre. Ale verte mi, stále lepšie ako Stuttgart.
 A tie pozitívne farby ukazujú, ako sa cítim:-D

Svoj smútok som zakúpila v HM týmto:


A taktiež v Lindexe týmto:


 Tieto šaty vyzerá na tele extrémne dobre a uberú 10kg a 5 rokov (jediná nevýhoda je umelý materiál). Až na to, že mi bolo povedané, že som v nich trochu overdressed, ale to možno súviselo s tým, že som bola v bistre na zimnom štadióne, kde to vyzeralo ako v roku 1985 a záchod na kľúč u čašníčky a žiaden toaletný papier ma v tom iba utvrdili :-D

No a Gate, ktorý mi z množstva shitných koženkových búnd poskytol najlepší pomer cena / výkon.

6 komentárov:

  1. jeeej tie prve su nadherne :) ak sa bude dat, tak nam odfot na postavicke prosim pekne ponizene :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Akože na sebe? Tomu sa vyhýbam ako čert krížu. Ale pokúsim sa:-D

      Odstrániť
  2. nebuď smutná ty šaty z H&M Ti přece musely udělat obrovskou radost! JSOU NEJKRÁSNĚJŠÍ

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ty šaty z HaM jsou super! Určitě ti musí moc slušet...

    OdpovedaťOdstrániť

bolo mi potešením