Celkový počet zobrazení stránky

streda 11. apríla 2012

Berlin, Berlin

V roku 2010 som sa mala najlepšie na svete, aspoň polrok. Vyhrala som totiž štipendium na praktikum ako asistentka poslanca v Bundestagu. Takže 5 mesiacov párty, politiky a párty v mojom milovanom meste sa mohli začať. Kluby ako Tresor, Matrix, Weekend a také, čo si ani nepamätám mená, ma vždy vrelo uvítali. Mesto, kde má človek Ausgehezwang, pretoze každý den sa niečo deje.

A stretla som Angelu Merkelovú a zúčastnila sa voľby nemeckého prezidenta, ktorý už prezidentom nie je. Ak má niekto záujem, práve teraz sa otvára konanie na ďalší ročník. Viac info tu




 Hlavná stanica

Knižnica ( a je tam fakt božský kľud a super výhľad ako vidieť na obrázku nižšie)




Paul Löbe Haus - tu som mala kanceláriu


A tu sedí kancelárka Angela



Moja kancelária



Podzemný tunel, ktorý spája Reichstag a Paul Lobe Haus - ušetrí mnoho minút, keď ide človek na obed do kantýny:-D






For shopaholics



Punkáči na oslavách 1. mája




Die Mauer

Výhľad z mojej kancelárie




Sem som chodila na obednú pauzu a relax








Da best kérka

4 komentáre:

  1. Miluju Berlín. Závidím ti, žes měla možnost tam žít. Nejúžasnější město. Dík za odkaz, pro mě to určitě není, ale už jsem přeposlala kamarádce. Bych jí mohla alespoň jezdit navštěvovat. Bývalého rodiče měly v Berlíně byt, ve kterém nikdo nebydlel, tak jsem do Berlína jezdila na víkendy jako někteří na chatu... Tohohle je vážně škoda :-(

    Miluju Ostmännchen :-) Je tak úžasný

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. najlepšie mesto. Som rada, keď ten odkaz pošleš dalej, myslim, ze je to dost dobra skusenost a este aj platena. A mat k dispozicii byt v Berline? Ein traum

      Odstrániť
    2. Pořád ještě věřím, že v Berlíně jednou žít budu :-)

      Odstrániť
  2. taktiež som posunula ďalej ;) a keďže si svoj sen o živote v berlíne už takmer rok plním, presne viem, o čom hovoríš/te :)

    OdpovedaťOdstrániť

bolo mi potešením