Celkový počet zobrazení stránky

utorok 6. septembra 2011

I love little useless stupid things

Čím dlhšie pracujem a musím byť solídnejšia a vážnejšia, tým viac mám chuť sa vyblázniť nejakým spôsobom a dať najavo svoju osobnosť. S tou divočinou to v Štutgarte príliš nejde. Tak sa snažím dávať to najavo aspoň oblečením. Nikdy som príliš neholdovala bižutérii a doplnkom. Neznamená, že by sa mi nepáčili. Závidela som kamarátkam, ktoré mali cit pre styling a dokázali dať svojmu oblečeniu nejakú pointu. Mne sa to bohužiaľ nikdy nepodarilo :-D
 zdroj: www.mexx.de

V poslednej dobe nosím hlavne jednofarebné veci, ale začala som "ujíždet" na šatkám a bižutérii. Keďže sa stále viac ponáram do retro a 60te roky,  (pod)vedome siaham po retiazkach s lastovičkami, kotvami a sovičkami, ktoré sú mimochodom tu v Nemecku hit.

 zdroj: http://www.bijou-brigitte.com

Celkovo sú túto sezónu in zvieracie vzory.
zdroj: www.mexx.de

Konečne sa po dlhom období podľa mňa stupídnych kvetinových a geometrických vzorov začali presadzovať doplnky, ktoré majú nápad. Viem, že je to iba módna vlna, ale aj tak. A už alebo ešte stále letí vintage, ktorý je ale natoľko sympatický, že dokázal prekonať moju antipatiu k zlatej farbe. Dokonca tak, že radšej si na seba vezmem "zlatú" bižu ako skutočné zlato.
Milujem tématické sady. Práve dnes som neodolala a kúpila som si náramok v štýle Alenky v ríši divov tzv, charm, na ktorý sa dajú pripínať ďalšie. Má všetko - čajovú šálku, srdcové eso, hodiny, zajaca...
Alice in Wonderland je trefa vždy, nielen preto, že kniha je úžasná.

zdroj: dawanda.com

Včera pribudla sovička a predtým lastovičky. Nič v romantickom alebo vintage štýle predo mnou nie je v bezpečí. Dokonca uvažujem nad týmto:


zdroj: dawanda.de

Bohužiaľ už nemôžem chodiť počas obednej pauzy von, pretože sa vždy vrátim s nejakým sympatickým šmejdíkom. Niečo ako toto:

zdroj: http://www.accessorize.com

Fantázii sa nekladú medze. V podstate je možné nájsť všetky možné predmety ako foťák, kufrík, lietadlo. Všetko triviálne veci, ktoré sú ale v malom rozmere neuveriteľne roztomilé a mám pocit, že keď ich vidím, tak úplne zinfantilniem.


Kolená sa mne osobne roztriasli pri sade holandského porcelánového riadu a doplnkoch na Oktoberfest. Tá momentálne nesmie chýbať v žiadnom obchode v Štutgarte, keďže Oktoberfest a jeho štutgartská alternatíva Cannstätter Wasen je za rohom. Takže praclík musí byť.

zdroj: http://www.accessorize.com


zdroj:  http://www.bijou-brigitte.com


Mimochodom som sa naučila, že ten kockovaný vzor na náušnici sa volá vichy. Zase som o niečo múdrejšia.
Výbornú kolekciu má Accessorize aj keď nie som ochotná dať za bižutériu vo forme náramku 20e.

zdroj: http://www.accessorize.com

Pri vchode do obchodu mám pocit, že som sa vrátila o 50 rokov naspäť. Fake vintage ako vyšitý. Ale občas poteší, aj keď to nie je pravé.

zdroj: http://www.accessorize.com

A ak by sa niekto chcel rozhorčovať - áno, viem, že sú to vyhodené peniaze a životnosť je veľmi krátka. Niektoré moje náušnice nevydržali ani týždeň. Ale nejak sa tých peňazí zbaviť musím :-D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

bolo mi potešením