Celkový počet zobrazení stránky

štvrtok 8. septembra 2011

Deň a noc - Sante vs. Alterra




zdroj: allesgetestet.de

Stalo sa to, čoho som sa obávala a došli mi vzorky krémov, ktoré som čórla v lekárni na námestí. Preto som nechala peňaženku krvácať a som si raz kúpila niečo. Ale samozrejme nie za plnú cenu. To by som si to nevedela užiť. A keďže som pár mesiacov z presvedčenia občasný ekoterorista, hľadala som zase biokozmetiku. A výber padol na Saneé, ktorú mi doporučila kamarátka.
Denný krém Natural Basics Rakytník a Papaya
Vôňa je podľa mňa krásna. Jemná, príjemná, nevtieravá.
Bohužiaľ je problémom konzistencia. Podľa mňa je príliš tekutá. Krém je skoro vodnatý, neostáva na pokožke a pokožka je rýchlo vysušená a nie je hladká, ale na môj vkus drapľavá.
Obsahuje aloe a prekvapivo papayu a rakytník. Zloženie neviem, pretože v krabičke bol leták, aby to zase vyzeralo ako medicína a ten som vyhodila, pretože obsahoval málo obrázkov.
Cena za 50ml je asi 4.99e čo mi príde na biokozmetiku celkom primerané.

Ako nočnú alternatívu som si našla v Rossmannovi  Alterra - Wildrosenbluete - Erste Fältchen (prvé vrásky, kvety ruže). Je pre mladú a namáhanú pokožku.
Vôňu nemá až takú príjemnú, vonia mi dokonca aj trochu pomarančovo a trochu lekársky. Ale je príjemne mastný, proste sa ním dá tak správne namazať. Proste pre mňa nebe a dudy. Je to tiež bio línia pre Rossmann. Ako DM má Alverde, tak Rossmann má Alterru, ktorá má obrovské množstvo produktov za výborné ceny. Tento krém stál 3.50E za 50ml. Keďže je hustý, vydrží dlhšie ako Santé, pretože s tým je naozaj potrebné narábať opatrne, vždy vykydnem viac ako chcem. Obsahuje arganový olej, olivový olej, sójový olej (hm, na tom kréme by sa dalo smažiť), výťažky z hroznových jadierok atď. 


zdroj: magi-mania.de

 Oba krémy sú vyrobené v Nemecku a obsahujú rastlinné výťažky z kontrolovaného biologického hospodárstva. Neviem síce presne čo to znamená, ale je to tu strašne IN a všetko je aus kontrolliert biologischem Anbau, od mrkvy, cez krém hádam až po foťák. Čím bezdôvodne drahšie, tým lepšie.

Zhrnutie: nočný bio krém Alterra je výborný
              denný bio krém Santé - na mňa príliš špecifická konzistencia, ale niekomu sa určite môže páčiť.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

bolo mi potešením