Celkový počet zobrazení stránky

nedeľa 4. septembra 2011

CLINIQUE High Impact Mascara Set

Na začiatku pobytu v Stuttgarte som si nedala povedať a po výplate som nakupovala ako divá. A zase som narazila na neuveriteľne výhodný balíček Clinique. Obsahoval plastovú priehľadnú kozmetickú taštičku v otrasnej ružove, mascaru High Impact, roll on na oči  All about eyes serum a odličovač Take the day off. Inak som si všimla, že Clinique si libuje v dlhých a komplikovaných názvoch jednoduchých produktov.


















zdroj: najnakup.sk

Na Slovensku sa predáva podľa online obchodov asi za 32e, ja som ju kúpila za 15e.

Čo sa týka mascary High Impact. Je naozaj príšerná. Od čias Miss sporty som nemala tak zlú mascaru. Clinique má byť antialergická, ale moje oči sú podráždené a riasy na môj vkus veľmi zlepuje. Nepredlžuje takmer vôbec. Jej plná cena je 20e a tú by som po mojej skúsenosti za túto riasenku nikdy nezaplatila.

Očné sérum ja veľmi príjemné, má kovový roll on aplikátor, ktorý nevysychá. Moje oči tento krém ráno dosť osvieži.

Dvojzložkový odličovač Take the day off má podľa mňa veľmi nepríjemnú olejovú konzistenciu. Po jeho použití som proste iba mastná. Odličuje ale dosť dobre, poradí si aj s rezistentnou vodeodolnou kozmetikou.

Zhrnutie: Investovať do mascary sú naozaj vyhodené peniaze. Odličovač je dobrá alternatíva, ktorá je ako celá clinique kozmetika patrí do vyššej cenovej kategórie.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

bolo mi potešením