Celkový počet zobrazení stránky

pondelok 29. augusta 2011

Vichy Anti-Perspirant Deodorant (48 hour effectivness)


zdroj: www.amazon.com
Rozhodla som sa intenzívne bojovať proti letným horúčavám. To ešte minulý rok, keď leto trvalo dlhšie ako týždeň. Vtedy som pracovala v Bundestagu a normálne som sa občas zapotila, keď som sa stretla s Angelou Merkelovou vo výťahu:-D
Rozhodla som sa pre Vichy 48hodin stress resist. Jeho balenie je síce malé a tým pádom relatívne drahé, ale myslím, že obsah je výborný. A nie je treba nanášať si veľké množstvo, preto obsah vydrží zhruba rovnako dlho, ako u iných antiperspirantov. Vonia nevtieravo, ale zároveň čisto a vydrží. Nie 48 hodín, to je asi aj nemožné(ja sa teda aspoň raz za 24 hodín sprchujem), ale zhruba celý pracovný deň pri dosť vysokých teplotách a aj výkyvoch teploty, napr. pri prechode z klimatizovaných priestorov.
Ale keďže Vichy patrí do molochu Loreal, ktorý testuje na zvieratách a ani sa nesnaží to zmeniť, je ich kozmetika fujky fuj a nebudeme ju kupovať. Alebo ich 1x za život, aby sme naplnili svoje primitívne túžby.
Zoznam firiem, ktoré testujú, nájdete na stránkach PETA - pdf odkaz je vzdialený iba jeden klik.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

bolo mi potešením