Celkový počet zobrazení stránky

nedeľa 28. augusta 2011

Summer is over



Takže počasie je v Stuttgarte ako na hojdačke. Po horúčavách prišlo ochladenie o 15 stupňov a celodenný dážď. Musím povedať, že som si zamilovala leto - ten najkrajší týždeň v roku. Áno, zhruba týždeň tu bolo letné počasie, čo pre mňa znamená viac ako 30 stupňov.
A potom prišiel koniec. Celkovo som toto leto o veľa prišla. Každý rok snívam o tom, že budem s kamarátmi v lete grilovať, pôjdeme na spoločnú dovolenku ako veľká partia a po večeroch budeme na terase piť víno. Väčšinou nie som cez leto tam, kde sú moji kamaráti alebo nemáme čas a peniaze na dovolenku :-/
Toto leto mi to nevyšlo asi aj preto že Šváby nie sú práve najpriateľskejší národ. Tak dúfam, že budúci rok.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

bolo mi potešením