Celkový počet zobrazení stránky

nedeľa 10. júla 2011

Stylefruits - Tričko z Reserved (a nielen od nich) nebrať

Toto leto je naozaj výborné počasie. Dokonca sú teraz teplotne nadpriemerné mesiace. V Stuttgarte je ako v pralese. Každý deň zhruba okolo 12:00 zaprší a prudko sa ochladí. Už ráno človek nevie ako sa má obliecť. Človeku je zima a potí sa zároveň. Na môj výlet do Prahy som sa preto pobalila ako do Stuttgartu. Nerátalo som ale s tým, že v Prahe bude ako v pekle a každý deň bude vhodný na tričko s krátkymi rukávmi, ktorých som nemala dostatok. Keďže som bola ako obvykle švorc, hľadala som nejakú lacnú alternatívu. A aby bolo možné kúpiť v nedeľu. Tým pádom pripadalo do úvahy nákupné centrum. Zastavila som sa preto v obchode Reserved. Mám od tejto značky nejaké veci, ktoré prekvapivo vyzerajú celkom dobre aj po dlhšom čase.
Vzala som prvé celkom obstojné tričko s krátkym rukávom za 150Kč. Keďže som vylúčila tričká s infantilným nápisom alebo trblietkami, veľký výber som nemala. Ale na dotyk a pohľad sa zdala kvalita celkom ok. Uznávam, za tú cenu nemôžem očakávať zázraky, ale myslím, že aspoň prvé pranie by mohlo prežiť. A to som sa hlboko mýlila.

Po prvom vypraní na 30 stupňov vyzeralo tričko takto:

Takže tričko bolo už pri výrobe nekvalitne spracované. Nejaké malé deti si na ňom krvavili prsty za pár centov na hodinu.
Ohľadne tejto témy doporučujem článok na webe módnipeklo - link tu. Vďaka tomuto článku som zistila, že by to nemalo byť bežné, že sa tričko skriví a skráti po prvom praní. A ja som to naivne pokladala za riziko podnikania. Čisto teoreticky by sa to malo dať reklamovať, ale keďže nie som v Prahe často a rátala som s tým, že za tú cenu to nebude žiadna sláva, nenechala som si ani účtenku pre každý prípad. No v budúcnosti budem múdrejšia. Teraz mám aspoň tričko na spanie a po krátkej dobe to bude handra na podlahu.
A niečo podobné sa mi stalo aj s trikom S.Oliver. Ale tam mi to bolo ľúto omnoho viac, pretože aj cena je iná a S.Oliver mal u mňa solídnu povesť :-( Tričko sa pára po celkom obvode a to bolo prané asi 3x. V dnešnom svete sa naozaj nedá veriť ničomu.

1 komentár:

  1. U Reserved je to veľa o šťastí. Mala som odtiaľ už aj kvalitné kúsky, ale niektoré sú čo sa týka kvality jednoducho des. Pred časom sa mi tam napríklad podarilo zohnať za celkom dobrú cenu funkčné tričko. Aj strihovo mi sedelo. Lenže po pár týždňoch sa začalo párať. Odvtedy už tam radšej nenakupujem.

    OdpovedaťOdstrániť

bolo mi potešením