Celkový počet zobrazení stránky

nedeľa, 10. júla 2011

Stylefruits - Tričko z Reserved (a nielen od nich) nebrať

Toto leto je naozaj výborné počasie. Dokonca sú teraz teplotne nadpriemerné mesiace. V Stuttgarte je ako v pralese. Každý deň zhruba okolo 12:00 zaprší a prudko sa ochladí. Už ráno človek nevie ako sa má obliecť. Človeku je zima a potí sa zároveň. Na môj výlet do Prahy som sa preto pobalila ako do Stuttgartu. Nerátalo som ale s tým, že v Prahe bude ako v pekle a každý deň bude vhodný na tričko s krátkymi rukávmi, ktorých som nemala dostatok. Keďže som bola ako obvykle švorc, hľadala som nejakú lacnú alternatívu. A aby bolo možné kúpiť v nedeľu. Tým pádom pripadalo do úvahy nákupné centrum. Zastavila som sa preto v obchode Reserved. Mám od tejto značky nejaké veci, ktoré prekvapivo vyzerajú celkom dobre aj po dlhšom čase.
Vzala som prvé celkom obstojné tričko s krátkym rukávom za 150Kč. Keďže som vylúčila tričká s infantilným nápisom alebo trblietkami, veľký výber som nemala. Ale na dotyk a pohľad sa zdala kvalita celkom ok. Uznávam, za tú cenu nemôžem očakávať zázraky, ale myslím, že aspoň prvé pranie by mohlo prežiť. A to som sa hlboko mýlila.

Po prvom vypraní na 30 stupňov vyzeralo tričko takto:

Takže tričko bolo už pri výrobe nekvalitne spracované. Nejaké malé deti si na ňom krvavili prsty za pár centov na hodinu.
Ohľadne tejto témy doporučujem článok na webe módnipeklo - link tu. Vďaka tomuto článku som zistila, že by to nemalo byť bežné, že sa tričko skriví a skráti po prvom praní. A ja som to naivne pokladala za riziko podnikania. Čisto teoreticky by sa to malo dať reklamovať, ale keďže nie som v Prahe často a rátala som s tým, že za tú cenu to nebude žiadna sláva, nenechala som si ani účtenku pre každý prípad. No v budúcnosti budem múdrejšia. Teraz mám aspoň tričko na spanie a po krátkej dobe to bude handra na podlahu.
A niečo podobné sa mi stalo aj s trikom S.Oliver. Ale tam mi to bolo ľúto omnoho viac, pretože aj cena je iná a S.Oliver mal u mňa solídnu povesť :-( Tričko sa pára po celkom obvode a to bolo prané asi 3x. V dnešnom svete sa naozaj nedá veriť ničomu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

bolo mi potešením