Celkový počet zobrazení stránky

nedeľa 17. júla 2011

Summer Shopping

Dopĺňanie šatníku je veľmi komplikovaná operácia:-D A takmer nekonečná - niečo ako Sagrada Família. Kým niečo dokončíte, iná časť sa začne rozpadať a treba začať opäť. Preto sa občas človek zamyslí, či investovať do viacerých lacnejších vecí alebo kúpiť menej drahších vecí. A nie vždy znamená drahá - kvalitná.
Bola som v stave núdze, tak som nabehla do totálne konzumných obchodov - HM a New Yorker.

V NY pri záplave flitrov, volánov a etno prvkov viem iba povedať, že kovbojské košele nebrať. Nemajú začistené švy a extrémne handrové, takmer priesvitné. Keby mám 13, zdá sa mi to akože sexy. Ale dať za to 15e sa mi zdá trochu veľa, na to, že nevydrží zrejme ani jedno pranie bez straty tvaru.
Ak by si niekto chcel kúpiť slušivé sandálky na platforme, doporučujem tieto - síce sa im odlepuje vložka, ale majú pekné látkové remienky z polyesteru:-D

V H & M som naopak bola pozitívne prekvapená - tieto sukne sa predávajú za 3 !!! Euro. Ešte som sa nedostala k tomu, aby som si jednu kúpila, ale stoja menej ako čínske slíže, ktoré sa tu predávajú ako fast food. A zdajú sa prekvapivo sympaticky spracované. Krajina pôvodu - Kambodža,  Bangladéš, Maroko a pod.


Zdroj: http://www.hm.com/de/

No a týmto som neodolala. Nikdy som nebola fanúšik tohto letného štýlu mixnutého s navy. Ale tu som nedokázala odolať. Ceny v obchode sú dokonca nižšie ako v online obchode. Tieto šaty stáli 5e. Je to výborná dovolenková voľba. Do mesta by som ich neodporúčala, keď sú bez podšívky a ich nosenie sa rovná ľahšiemu striptízu. Takže je lepšie nenosiť nohavičky so zvieratkami.
zdroj: http://www.hm.com/de/
 A čo je veľmi potešujúce, pri tomto strihu si môžem obliecť veľkosť S.
Za 10e sa dá momentálne nakúpiť v H & M niekoľko letných vecí, ktoré vydržia zhruba jednu sezónu.
Príjemné leto prajem.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

bolo mi potešením