Celkový počet zobrazení stránky

utorok 18. októbra 2011

Šampónová dilema - pokus/omyl

Čo sa týka vlasov, vyhrala som jackpot. Mám mastné vlasy s lupinami a okrem toho teraz sa mi aj štiepia. Takže proste výhra.:-D
V článku prezentujem šampóny, ktoré sprevádzali moju odyseu za krásnymi vlasmi a ani jeden nezabral. U každého je to individuálne, ale upozorňujem, že je veľká pravdepodobnosť, že nezaberú ani u vás. Ak áno, bude ma to pekne štvať.

zdroj: http://www.naturpflege.de

Totálne vyhodené peniaze. Jediné šťastie, že bol v 50% akcii a stál ma asi 3e, pretože inak by som si búchala hlavu a to by mi lupiny rozvírilo asi ešte viac. Ten to šampón splní to, čo sľubuje prírodná kozmetika, teda, že v rámci svojho pôsobenia nebude robiť vlastne vôbec nič a človek to má nechať plynúť. Hlavne, že to bude prirodzené. Screw you biokozmetika.
Chvalabohu mám iba malé lupiny, nie sú to žiadne desaťkorunáčky, ako občas vidím u ľudí v autobuse a z čoho sa mi regulérne delá šoufl.


zdroj: www.yves-rocher.de

Šampón super vonia, má príjemnú konzistenciu. Bohužiaľ to je asi všetko. Vlasy sa po ňom rýchlo mastia a na lupiny nezaberá vôbec. Asi je to rovnaké, ako keby som si hlavu umývala v žihľavovej vode, len by pri tom bolo menej chémie.

zdroj: freebies2deals.com

Pred Head and shoulders varujem. Asi do 14 rokov som nemala žiadne lupiny. A potom som sa nachytala na reklamu a použila HS. A hneď po umytí som dostala lupiny, ktorých som sa doteraz nezbavila. Moja nevinná detská kožička bola zničená týmto agresívnym sajrajtom.

 zdroj: www.magister.sk

Nizoral mi doporučila lekárka. Chvíľu zaberal, asi po týždni lupiny na chvíľu vymizli, ale postupom času sa opäť vrátili a Nizoral už potom vôbec nezaberal. Skúsila som ho zase pred pol rokom, ale výsledok nulový, tak možno existuje nejaká skin memory.

zdroj: www.lavera.cz

Ďalšia šanca pre predraženú biokozmetiku, ktorá úplne pohorela.Toto bola rovnaká story. Šampón je príjemný, pekne vonia (čo je pri Lavere skôr výnimkou), ale vôbec nezaberá. Pokožka hlavy je stále rovnako podráždená a šupinatá. Fail.

zdroj: http://www.dm-drogeriemarkt.de

Sensitive šampón je tiež bio. Alverde je mi sympatická, pretože je to prírodná kozmetika za rozumnú cenu a vďaka DM sa dá zohnať na každom rohu, ale tento šampón zase nesplnil, čo sľúbil. Poctivo som minula celé balenie, ale rozdiel  som nezbadala žiaden. Škoda Alverde:-/

zdroj: www.yopi.de

Bol flope s bio som prešla na starú overenú Niveu v novom hypermodernom obale. A zistila som, že zase nič. Snežila som ako predtým, hlava ma svrbela ako divá a vlasy som si chtiac-nechtiac musela umývať každý deň, ak som nechcela vyzerať ako bezdomovec.

zdroj: codecheck.info

Tento šampón som vyskúšala na stáži v Berlíne, kde som žila z ruky do úst. A toto je Rossmanská značka za veľmi priaznivú cenu, stál myslím 1.60e. Takže za túto cenu žiadne sklamanie, nebolo čo očakávať. Vraj to má byť nejaké medicínske, ale pochybujem o tom, to by to nestálo o niečo viac ako balenie žuvačiek 

zdroj: www.garnier.com

Fructis som kúpila, keď som ešte mala Tv a podvedome(som otrok reklamy) na mňa vplývali mladí a krásni ľudia, ktorí celý deň nerobia nič iné, iba ležia v tráve a hrajú sa s vlasmi, fúkajú púpavy a stále sa smejú.
Aj keď sa nás Garnier stále snaží presvedčiť nezmyselnými štatistika typu "80% užívateľov by tento produkt doporučilo a pod." neverím im ani slovo. Šampón stojí za starú belu, jediné, čo je príjemné, je jeho vôňa. Shit, shit, shit. Lupín ešte viac ako predtým, dokonca sa zo suchých zmenili na mokré a už som ani nebola schopná si ich vyčesať. Utekajte...

 zdroj: pinkmelon.de

A Syoss bol tiež kúpou po mediálnej masáži. Ale chvalabohu si aspoň nezakladá na tom, že nemá silikón, pretože dnes sa idú všetci po.... z toho, ak má nejaký šampón silikón. Stačí, že to povie dedinská kaderníčka a Erika Judínyová v Smotánke (ale inak má rada silikóny, len nie na hlave) a už je haló z toho, že je to hrozne škodlivé pre vlasy a neviem čo.
V skratke k produktu - Syoss nezaberá, takže toto vražedné balenie bolo utrpením. Ale keďže ho predávajú v Lidli za pár centov, nebola to zase taká škoda.

Momentálne testujem Cutishelp šampón Lupiny - Ekzém z konope. Po skvelých skúsenostiach s konopnou masťou, ktorú začal používať môj priateľ na lupienku, som sa rozhodla dať tejto značke šancu, pretože som takpovediac naživo videla, ako lupienka ustupuje. Aktívna zložka je konopný olej.
zdroj: http://cutishelp.com/

Táto kozmetika je síce drahšia, ale cena je podobná ako napr. pri La-Roche. A toto mi príde predsa len menej komerčné a viac fundované. Po dvoch týždňoch užívania zatiaľ spokojnosť, vlasy sa menej mastia a pomaly predlžujem intervaly umývania. Lupiny sú menej viditeľné, ale bude lepšie, ak ma uvidí niekto iný, pretože je to možno iba placebo efekt.

2 komentáre:

  1. Ahoj, čtu všechny Vaše články a už mi to nedá a musím se ozvat. Tento blog je naprosto skvělý! Tak jsem se konečně odhodlala a také něčím přispěji. Já si teď poměrně nově oblíbila značku DuoLife. Od té doby, co tuto značku používám mám krásně hebké lasy. Pro jistotu beru i kolagen. Po něm mám hezké vlasy, nehty i pleť.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj, k tomuhle článku jsem se dostala úplně náhodou přes nějaký proklik na googlu. A docela zajímavé. Nevěděla jsem, že šampony jsou takové dilema. Pro mě byl třeba problém najít nějaký servis na bazén, když jsem hledala. Což nechápu, že jsem se právě proklikla sem. Ale tak nevadí.

    OdpovedaťOdstrániť

bolo mi potešením