Celkový počet zobrazení stránky

štvrtok 6. októbra 2011

La roche gel douche physiologique

zdroj: http://www.la-roche.sk/

Viac ako pol roka nepoužívam žiaden sprchový gél. Mám pocit, že to mojej extrémne suchej pokožke pomohlo a že sa lúpem asi o 30% menej, ako obvykle. Fľaštičky s gélmi sa mi v minulosti hromadili v sprche často iba preto, že pekne voňali. A mala som ich viac ako som dokázala spotrebovať. Keďže som spolu s gélmi musela kupovať aj telové mlieka, pretože to moja pokožka absolútne nezvládala, bolo rozhodnutie nepoužívať ich aj výkrikom mojej peňaženky.
Samozrejme som na sprchovú kozmetiku nezanevrela úplne. V lete alebo po športe mám potrebu sa namazať niečím, čo fakt všetko zmyje a mám pocit, že voda tu často nestačí. Ale keďže aj tie sprchové gély, ktoré deklarujú, že neobsahujú mydlo a že po nich budem hebká (a bla bla bla) klamú, musela som otestovať mnoho, kým som našla nejakú prijateľnú alternatívu.
Ešte minulý rok som si teda v Berlíne kúpila La roche gel douche physiologique. Plná cena bola asi 9e. Teraz som ho našla na slovenskej stránke La Roche ako novinku za 13.95e čo považujem za výsmech a hovorím, že ak máte možnosť ho kúpiť niekde inde, tak si ho nekúpte na Slovensku. Je absurdné aby bol u nás vydávaný za novinku a drahší o 5e. Ja ho mimochodom kupuje zhruba za 7.80e -stačí si počkať, každé dva mesiace bývajú v lekárňach akcie. Ak nejaké nemecké online shopy posielajú na Slovensko, poštovné nie je také vražedné.
Teraz k produktu. Ja som si ho zamilovala. Je úžasný. Takmer nijak nevonia, dobre pení a je veľmi jemný.  Neobsahuje mydlo ani parabény (čo je dnes už celkom bežne), ale aj tak má konzistenciu, akú som u iných sprcháčov nevidela. A čo je najdôležitejšie - vysušuje omnoho menej. A aj keď neobsahuje asi polovicu vecí, ako iné gély a niektorí sa ma pýtali, či vôbec umýva, tak musím povedať, že áno a som maximálne spokojná. Pre ľudí s veľmi suchou pokožkou je to výborná alternatíva. A aj keď je drahší, predáva sa v 400ml balení a keďže ho stačí dať málo, vydrží dlho, takže sa tá cena dá zniesť.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

bolo mi potešením