Celkový počet zobrazení stránky

piatok 22. marca 2013

New In... S.Oliver Business

Uz niekoľko mesiacov sa snažím našetriť na smartphone. Ani nie, ze našetriť, ale si ho proste kúpiť. Ale vždy ma odrádza suma. No a potom idem do reštaurácie, kde ma okradnú na flaše vína o 7 € alebo si nakúpim kinder čokolády alebo vyhodím peniaze za toto.



www.amazon.com

Konečne som našla business šaty do kolien, ktoré majú rukávy a žiaden výstrih. Neviem ako vy, ale ja mám fakt problém zohnať šaty s rukávmi, v ktorých nevyzerám ako vzpierač. A tie bez rukávov.... pre koho ich vyrábajú. Pokiaľ viem, vo väčšine firiem alebo napr. bánk to nepatrí k dobrým manierom nemať rukávy. Ale za tieto som vyhodila peniaze rada.

Sú od S.Oliver, rada Selection, ktorá je veľmi pekná a aspoň trochu atraktívna a nie tak asexuálna ako väčšina nemeckej módy. Ak máte tipy, kde kúpiť business dress, sem s nimi.

7 komentárov:

  1. pocuvaj ale nac ti bude smartphone :D sak to je tiez nemecka moda...nase deti by predali surodencov keby za to dostali smartphone :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ach ticho buc.-) moda je to aj na Slovensku. Lebo vela cestujem a fakt sa mi internet hodi, ked niekde stojim jak krava na letisku alebo mi vypadne spoj.-) a okrem toho chcem whatsapp aby som mohla chatovat so svojimi online luzermi

      Odstrániť
  2. Zrovna jsme v práci dávali dohromady příručku pro zaměstnance, jak se mají správně oblíkat, takže to mám teď dost zmáklý, i když to sama nedodržuju..:D Šatičky by bez rukávů opravdu být neměly a tyhle jsou moc hezký! Takový sofistikovaný a zároveň hot, to se těžko hledá.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ty saty jsou uzasne... shanim porad nejake takove na zkousky a vsude jsou same bez rukavu, s vystrihama, nespolecenske... v nekterych obchodech, kde maji prodavat spolecenske obleceni, mi nabizeli takove neco jako teplaky - siroke a s masli, no proste des:) takze te plne chapu!:) krasne:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Saty patria k nesmrtelnej klasike, myslim, ze si si dobre vybrala :) ja si tiez inak setrim na smartphone a nie a nie sa k nemu dopracovat - lebo asi tie flase vina za 7 eur su uplne typicke aj pre mna :D

    GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak to jsou úplně kouzelné šaty! Já si nedávno koupila podobné v tomto internetovém obchodě. Ty moje jsou ale trošku více retro. Nakupuji tam už poměrně dlouho, ale většinou tam hledám vybavení a dekoraci do bytu a ne oblečení. To se ale změní, protože tam mají i super vintage kousky!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pěkné, tohle si tedy na koncert jen tak vezmu ale do práce by to asi šlo. Aspoň člověk nechodí pořád jenom v kalhotách. Ale na koncert když bych hrála na bicí, tak bych to asi nevolila aby mi nešlo vidět takzvaně až do krku. To jsou určitě praktičtější ty kalhoty. Nejlepší jsou jeany.

    OdpovedaťOdstrániť

bolo mi potešením