Celkový počet zobrazení stránky

sobota 2. februára 2013

Zmena?

Vážení, vyzerá to tak, že asi pôjdem na Island.

Prihlásila som sa na Európsku dobrovoľnícku spoluprácu, pretože tento rok je posledný, kedy ju môžem absolvovať. Síce si moji kamaráti robili srandu, že prečo som sa prihlásila do najväčšej diery, či som nemohla skúsiť Madeiru alebo Kanárske, ale ja proste nejak chcem tú Škandináviu. A nebudem sa vyjadrovať k otázkam, prečo chcem ísť niekam robiť zadarmo, keď dostávam plat...Preto, lebo robím prácu, ktorá je pod moju úroveň, s chlapmi tu nič nie je a nič ma tu nedrží. A keďže je väčšina projektov orientovaná hlavne na prácu s mládežou alebo postihnutými, čo naozaj nie je moja šálka kávy, až tak veľa možností kam do Škandinávie ísť mi nezostáva. Anyway... motivačku som poslala po deadline, ale asi som ich zaujala, lebo ma pozvali na skype interview, na ktorom som si pokecala s veľmi príjemnom Kristin, ktorá pracovala aj cez víkend a mi napísala, či môžeme mať skype hneď, pretože deti sa hrajú a má čas. Bolo to veľmi príjemné a hlavne roztomilé, keď sa ma spýtala, či by mi nevadilo, že môj domáci by bol gay. Teda povedala "domáci je gay". Ja som nereagovala, pretože tam nebola žiadna otázka a ona sa po asi 3 minútach ticha spýtala, či je to problém. Vtedy mi docvaklo, že zrejme očakávala nejakú zhnusenú reakciu od zakomplexovaného človeka. Som sa vtedy hneď prebudila a povedala, že samozrejme nie. Mi totiž celá otázka pripadala absurdná. Nie som predsa homofóbny slovenský chlap...
Mala sa mi ozvať do týždňa, ale nič sa nedialo, tak som to vzdala. Nakoniec som dostala v nedeľu emial, že sa ospravedlňuje, ale vyberá medzi mnou a iným kandidátom a citujem"This has been the hardest choice I can remember having to take in regards to having volunteer" Long story short - dostala som to ja, precitala som si to v práci a usmievala som sa potom celý deň ako blbec. Povedala som to iba jednej kolegyni, ktorá mi zakázala odísť, že to tam inak neprežije. Ale úprimne, ak to naozaj vyjde a ja to poviem šéfke, že odchádzam, najviac sa teším na jej výraz tváre... niečo ako na "nezaplatenie...mastercard". Ale pokiaľ nepodpíšem papiere, beriem to s rezervou. Aj keď sa na Island strašne teším. Je mi jedno, že by to bolo iba o strave, ubytku a vreckovom.
takže možno tu budete mať o pár mesiacov moje postrehy z krajiny ohňa a ľadu, Of Monster and Men a Bjork.

Na oslavu môjho zbytočného úspechu som si kúpila štýlový záves do kúpeľne. Voila


zdroj: www.yatego.com

V skutočnosti to vyzerá takto a je to mierne disturbing



A 15.februára idem na koncert Parov Stelar. Tipujem, že bude super.


7 komentárov:

  1. jeej, gratulujem. osobne sa velmi tesim na dojmy, objavy a zvlastnosti z chladnych islandskych dni a noci... samozrejme porovnavaciu sondu, co sa tyka chlapov :) (ked uz ti nemecki nic moc)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja ocakavam 1,9m blonďatých Vikingov, ktorí ma ochránia pred divou zverou a zároveň zostanú s dieťaťom doma na materskej

      Odstrániť
  2. Cooo, super! Island je bozi! Ja tam urcite chcem ist dakedy na trip okolo neho, akoze po jeho pobrezi :) Gratulujem strasne moc a tesim sa s tebou!!! :)
    Eliza

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To je skvele, gratulujem! A co tam teda budes robit, ked ne s mladezou? Aky je to projekt?

    OdpovedaťOdstrániť
  4. podporujeeeeeeeeeeeeeeem!!!!
    btw ten zaves je smiesny :D beres si ho na island?

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Áááááá, Parov Stelar! Závist. Vlastně závist.

    OdpovedaťOdstrániť

bolo mi potešením