Celkový počet zobrazení stránky

sobota 12. januára 2013

New York City

Back from NYC. Poviem vám, že sa mi oplatilo pozerať Law and Order a CSI New York. Hneď som sa na Times Square vedela orientovať. Bývala som u kamarátky v Bronxe, kde je teda drvivá väčšina černochov a  často som bola v metre vo vagóne jediná caucasian.

A splnila som si dva sny - bola som v NYC a konečne som cestovala mimo Európy.

I have seen it all. Empire, Chrysler Building, 9/11 Memorial, Statue of Liberty, Times Square, Broadway, Central Park, Madison Square Garden, Wall Street, 5th Avenue, Brooklyn Bridge, Strawberry Fields, bezdomovcov, boháčov, cupcakes atď. Ale aby bolo jasne, celý čas som sa pohybovala po Manhattane, pretože tam sú hlavné turistické ťaháky.


Times Square


Guggenheim Museum



Raňajky v Bryant Parku


Prvé dve čísla na lampách v Central Parku vám povedia, pri akej ulici vyjdete - tu je to 77th street.



Flatiron building



Výhľad z Brooklyn Bridge




A myslite si o mne čo chcete, ale nejak som nebola ohúrená výpredajmi. A ceny sa mi nezdali ani nejak super výhodné. Aspoň nie oproti Nemecku. Letela som iba s príručnou batožinou, tak som sa držala pri zemi. Okrem toho Singapur Airlines majú absurdný limit na príručnú batožinu 7kg, čo nie je možné splniť, pretože kufor váži asi 3kg. Chvalabohu som mala na check ine vždy chlapa a urobila som smutné oči a ťahavo povedala pleaseeeeee a odpustili mi dve kilá nadváhy batožiny. Na druhej strane som bola krutá a vyhodila som tenisky, ktoré to proste nezvládli a urobili mi pľuzgier na mojom milovanom malíčku, peňaženku a nahradila som ju strašne fancy peňaženkou Aigner.

Kúpila som iba túto kabelku od pre mňa neznámej značky Urban Expression za 50US. Fajn je to, že je to vegánska značka, takže nemám zlé svedomie kvôli koži. A slnečné okuliare CK za 20dolárov. Keď si niečo budete kupovať, nebuďte prekvapení, pretože to bude vždy stáť viac ako na cenovke, pretože pri pokladni vám pripočítajú špeciálnu NY daň, ktoré vždy zvýši cenu a niektoré veci potom už vôbec nebudú také výhodné.

 zdroj: http://www.baghaus.com/

Tešila som sa na jedlo. Poskúšala som všetky možné cupcakes, burgery (would you like to supersize your meal for 20 cents more? No thank you. But its only 20cents. I understand but I dont want it. But its only 20 cents...), posedela som si v US kine (Jack Reacher je blbosť). Starbucksov je tam ako u nás stánkov na langoše.

Zaujímavé, príjemné, ale som rada, že som v starej dobrej Európe.


8 komentárov:

  1. wow, super, mojím snom je navštíviť New York! =)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. New York stoji za to kedykolvek. Parada.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Bože ako ti zaaavidim :DD

    Budem rada ak sa pozreš na moj blog :) Tiež za každý komentár aj člena
    http://bibischw.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. :) ano, New York je skvělý, jsem ráda že se ti líbilo... ale máš pravdu že není nad starý dobrý domov
    jo a ta daň není jen v NY, to máš po celých Státech i v nějakých jiných zemích

    Stella's Ice Age~

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nádhera! A v Guggenheim muzeum si byla i uvnitř?

    OdpovedaťOdstrániť
  6. NY je super taky jsem tam byla. Zvu Tě ke mně giveaway http://beautifulprettygirls.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ráda bych se tam taky někdy podívala :))

    OdpovedaťOdstrániť

bolo mi potešením