Celkový počet zobrazení stránky

streda 3. októbra 2012

ZIAJA Nechtíková línia pleťový krém a pleťové tonikum

Zase som sa dostala na Slovensko konečne. Bol to balzam na dušu. Už dávno som sa tak netešila, keď som vystúpila na zapľuvanej stanici na Nivách a odskočila si na WC. Bolo to super, že ma nikto nezdravil v obchode, neotravoval a nechcel sa baviť. A to mydlím bez srandy. Radšej mám ignorantskú a rýchlu predavačku v obchode na Slovensku ako rádoby milú, ale neskutočné pomalú predavačku v Nemecku. No anyway - ako je vidieť na blogu, mám rada kozmetiku Ziaja. Predáva sa online aj v Nemecku, ale je asi o 200% drahšia ako u nás. A vždy, keď idem domov, tak si kúpim, čo sa dá a čo sa dá, si aj odveziem, ak mi to dovolí príručná batožina a kontroly na letisku. Inak naposledy vo Viedni si chlapci pri bezpečnostnej kontrole pozerali nejaké hry na mobile a na môj kufor zvysoka kašľali. Mohla som si tam vziať celú chirurgickú sadu.
Leto sa skončilo a moja pleť mi to dáva pocítiť. Keďže mám suchú pokožku, potrebujem husté krémy. A na jeseň a zimu sú aj tak lepšie ako ľahké. Chcela som skúsiť niečo nové a chvalabohu pre mňa v 100+1 Drogéria bol katastrofálny výber, tak som skončila pri nechtíkovom kréme (50ml). Ale 100 bodov za retro obal. Tá oranžová je vážne strašne príjemná.


zdroj: http://www.fortis-slovakia.com/

Regeneračný, na suchú pleť. Upozorňujem, že podľa mňa veľmi hustý. Vonia príjemne a nevtieravo, určite je tam parfemácia, ale nepríde mi agresívna. Proste nenásilná, aby človek vedel, že používa kozmetický produkt. Rozotiera sa trochu ťažšie (a preto mám pocit, že je ho treba použiť o trošičku viac ako z línie Kozie mlieko), pretože je mastný a chvíľočku trvá, kým sa vpije, ale hydratuje dlho a intenzívne. Uvidíme, ako bude fungovať v chladnejšom počasí, pretože v Nitre bolo ako na Riviére.  Každopádne, za nejaké 2,5€ výborná kúpa. V originále - krém nagietkowy - ach, milujem poľštinu, vždy sa pri nej zabavím.
Fotku krému rozotretého na ruke (aby to bolo autentické) nemám, lebo zostal doma v kúpeľni.

Čo ma štve ešte viac je to, že som musela doma nechať aj pleťovú vodu z tej istej rady. Neskúšala som Biodermu, o ktorej každá blogerka básnila. Ale mala som problém nájsť jemnú a zároveň silnú odličovaciu vodu. Túto som skúsila hlavne preto, že ma zase zaujal obal a vôňa. Tonikum je veľmi príjemné, jemné a nenásilné a skoro som slza pustila, keď som ju musela nechať doma. Ja jednoznačne odporučujem.



zdroj: http://www.fortis-slovakia.com

A pre dobrú náladu Kanye West (keby vedel, že ho dávam vedľa poľského krému, asi by to neprežil).


2 komentáre:

  1. Já mám kosmetiku Ziaja taky moc ráda a zatím s ní mám jen ty nejlepší zkušenosti :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já mím Ziaju moc ráda. Používám čokoládový a okurkový krém a mám nejlepší pleť za celý svůj život. Jestli po Vánocích budu mít nějaký peníze, tak je trochu vykoupím :D A ten měsíčkový krém musím určitě taky zkusit :-)

    OdpovedaťOdstrániť

bolo mi potešením