Celkový počet zobrazení stránky

sobota 13. októbra 2012

Doma z Freiburgu a new in: King Louie caribou dress

Tak som sa vrátila z konferencie vo Freiburgu. Freiburg je krásne stredoveké a veľmi študentské mesto, kde to žije.




Bohužiaľ som z toho nič nezažila, pretože som celý týždeň bola zavretá na konci mesta vo výskumnom centre s asi 70 chlapcami, ktorí skúmajú mikrotechnológie takže Big Bang theory 2.0.
V budove, ktorá je strašne funky:



Ale clash of cultures jak sviňa:-) Nepredpokladali sme nijaký dress code. Aziati samozrejme prišli v oblekoch a boli v nich asi 3 dni, kým videli, že všetci z Európy a USA na to totálne kašlú a chodia, ako keby ich vytiahli zo smetného koša. No a práve ja som mala to šťastie, že ma ten jeden Amík, čo vyzerá ako synonymum USA, pozýval von hádam každý deň. Najprv len zisťoval, kde bývam, čo mi príde mimochodom riadne creepy. No čo už, na pomasírovanie ega to stačilo. Kolegyňa sa sústredila na našeho fotografa a ja som sa sústredila na to, aby som môjho ctiteľa neposlala do kelu. Ale musím uznať, že bol aspoň vtipný.
A prišiel aj niekto z Nigérie, síce iba preto, aby si vyzdvihol cestovné náklady a už sme ho viac nevideli. Profesori si robili srandu, že sa stratil v undegrounde. Predpokladám, že si hneď ako sa dostal do Nemecka, požiadal o azyl. A zase musím povedať "já jsem to ríkala".

A zase som zistila, že Stuttgart je dedina, čo sa týka nakupovania. Už dlhšie som mala vyhliadnutú značku King Louie, veľmi pekná holandská retro značka, ktorá má nádherné ženské strihy, pre ženy, ktoré majú aj prsia. Online shop tu. Samozrejme sa v 600 000 meste nedá kúpiť, tak som musela ísť do Freiburgu, aby som ju našla.
Malá vzorka tu:






Proste som neodolala a kúpila si šaty, v ktorých sa teším na zimu. Ešte vhodné čižmy k tomu, do ruky varené víno a bude to ideálne. Aj keď neočakávam, že by tu niekde napadol poriadne sneh a stále nepršalo. A sú tam jelene, čo je asi najhlavnejšie. Takmer ako v Bridget Jones.




zdroj: www.kinglouie.nl



6 komentárov:

  1. úplne nádherne šaty!!! hneď pozerám, či a kde máme Louieho v Berlíne (máme, až 2 krát). nepáči sa mi síce veľa z tých vecí, ale čosi aj áno, tak za návštevu by to hádam stálo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. hahaaaa. tretie saty zvrchu, tie zelene, su BRUTALNE. akoze jena je tiez diera co sa tyka nakupovania. kokos, aj esch-sur-alzette, 20 tisicova diera v luxe bol oproti tomuto nakupny raj.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. v Luxe je 20 000 mesto skoro metropola, ci? Ved ich je asi milion:-) A hlavne, maju viac prachov ako cele Vychodne Nemecko

      Odstrániť
  3. Ta sukna s vtacikmiiii! Taku chcem! A inak, ja tiez milujem Bridget :))) To ide asi s vekom, osamelostou a chlastanim...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. téda to město vypadá opravdu krásně

    OdpovedaťOdstrániť

bolo mi potešením