Celkový počet zobrazení stránky

utorok 27. decembra 2011

Drápky

V rámci vianočné renewalu som sa rozhodla, že sa dám trochu dohromady. Konečne som sa odhodlala nechať si urobiť nehty, keďže moje vlastné vyzerajú ako po šichte drevorubača a to som iba kancelárska krysa. Ale dá sa s nimi dramaticky klopkať o stôl.
Páči sa mi, ako nedokážem napísať sms a vyhľadanie čísla mi kvôli preklikávaniu trvá asi 2x tak dlho ako obvykle, ale zase to vyzerá, že mám v bare všetko na háku a som strašne obľúbená a žiadaná a stále sa mi niekto ozýva, keďže sa neustále hrabem v mobile. Aj na počítač ťukám zmesou štýlu - "táto práca ma nebaví" a "čakám na vedúcu pozíciu". A vyzerám omnoho bohatšie, pretože sa v peňaženke vo vrecku  drobnými hrabem ako chudobný v  zadku a vzbudzujem dojem, že nechám dýško minimálne vo výške 4,90e. 
Keďže si teraz nemôžem obhrýzať nehty, môžem mať prsty akurát koketne vložené v kútiku úst, keď som nervózna a tváriť sa tak, ako sa tvárila väčšina žien v puberte pri "akože" flirtovaní, čo mňa totálne obišlo. 
Zdvíhanie malých plochých predmetov ako mince alebo kamienky, sú vážne zábava.
Vraj si na umelé nehty zvyknem, zatiaľ mi iba otvorili úplne novú dimenziu trávenia voľného času, pretože bežné aktivity s nimi trvajú 3x tak dlho - napr. zapínanie zipsu alebo gombíku na nohaviciach alebo podprsenky.
Designu mojich rúk, ktoré vyzerajú ako ruky 75 ročnej ženy to síce nepomohlo, ale nemala by som kľudu, pokiaľ by som ich nemala.

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

bolo mi potešením