Celkový počet zobrazení stránky

sobota 24. novembra 2012

New In - Retro

Bolo načase si mierne obnoviť šatník. Teraz je podľa mňa v obchodoch celkom zaujímavá móda napr. v Pimkie alebo Zare. Čierny rockový štýl s vybíjanými cvokmi, leskými vzormi a trblietkami ako napr. lebky, sa mi veľmi páčia a v kombinácii s koženými legínami vyzerajú vždy skvelo. A rozhodla som sa viac sústrediť na doplnky. Kúpila som si rozkošné čipkové rukavičky a pripadám si ako dámička z 20tych rokov.



A deal dňa - rozkošné psaníčko za 5€, ktoré sa nehodí k ničomu ale práve je to color blocking a budem vyzerať cool s hocičím. Je mimochodom chlpaté, takže strašne out.
Čím ste sa potešili vy? Čo by ste odporučili?



Boy - little numbers


3 komentáre:

  1. Tak to je naprostá bomba! Já miluju retro a vintage módu! Hodně ji nakupuji v sekáčích, na vintedu a na různých blešácích, protože v obyčejných obchodech se takovýhle styl špatně shání. Nedáno jsem si dokonce koupila krásné brýle, které vypadají trošku retro, na této super webové stránce. Vypadají naprosto perfektně!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jééé, strašně moc se mi líbí ta barevná kabelka. Nedávno jsem si pořídila modro bíle sluneční brýle, takže by se mi hodilo nějaké pěkné pouzdro ve stejných, nebo alespoň podobných barvách. Ještě jsem ale na žádný takový obal nenarazila... Třeba mi s tím pomůže Ježíšek :-) :D

    OdpovedaťOdstrániť

bolo mi potešením