Celkový počet zobrazení stránky

štvrtok 23. augusta 2012

SEI SCHÖN! Limonenbalsam & Rhabarber Blüte telové mlieko

Keďže mi dochádza moje telové mlieko Ziaja Kozie mlieko, ktoré je mimochodom jedno z najlepších telových mliek aké som mala, rozhodla som sa zase si niečo kúpiť. Najradšej by som brala zase Ziaju, ale v Nemecku stojí minimálna 2x toľko ako doma a ja nebudem dávať za poľské (no offence) telové mlieko 7€. A zo Slovenska ho kvôli letiskovým kontrolám nemôžem prepašovať.  Fakt sa snažím nakupovať kozmetiku s rozumom, aby sa mi doma nehromadili zbytočne nádobky s kozmetikou, ktorú buď nestihnem vypoužívať alebo sa mi prestane páčiť a nové veci si dokupujem iba ak sa mi niečo minie.  Kritériá klasické - netestované na zvieratách, nie príliš drahé a aspoň trochu bio. V Nemecku som dlho pokukovala po ich značke Sei schoen!

Veľmi sa mi páčili ich obaly ako zo starých fotografií a zaujímavé nápisy a design. Taktiež je to kozmetika netestovaná na zvieratách a proste na zadnej strane o sebe hovoria mega super veci, takže to musí byť pravda, veď by neklamali. Ich sortiment je pomerne úzky a už im prestala fungovať aj webstránka, čo je škoda. Majú 3 druhy sprchových gelov (z toho jeden pre mužov) a dva druhy telových mliek zaujímavých kombinácií. Napr. Vanilka a černica a ja mám vôňu citrónový balsam a kvet rebarbory (som ani nevedela, že rebarbora má kvety a už vôbec nie ako voňajú)

Na každom obale je malá kresba (na mojom niečo ako Smutná nahá jazdkyňa od Lawrence Ferlinghettiho) a citát od niekoho veľmi chytrého. U chlapov je citát od Nietzscheho a ja mám tento:

Soviel in dir Liebe wächst, soviel wächst die Schönheit in dir. Den die Liebe ist die Schönheit der Seele.

Augustinus Aurelius (354 - 430)

Koľko lásky v tebe rastie, toľko v tebe rastie krásy. Pretože láska je krása duše.



Konzistencia je mierne tekutá, mlieko je ľahké a letné, rýchlo sa vstrebe. No neodporúčam na zimu, myslím, že na to by bolo príliš slabé. Vôňa je super, kvôli citrónu mierne nakyslá a veľmi svieža, má byť aktivizujúca a je fajn dávať si mlieko ráno na seba, keď niekam idete. Ja si na ceste do práce fajnovo voniam a čuchám si k mojim pažiam, pretože mlieko vonia letne a mám potom taký priblbý spokojný výraz na tvári. Mám obavu, že ho asi sťahujú z predaja, pretože je vo výpredaji, 250ml stojí 1,95€ čo je fajn cena. V Nemecku som ju videla iba v drogérii Muller, ak by ste naňho natrafili v Rakúsku (nemyslím, že bude v SR alebo ČR, na to je tá značka z Hamburgu príliš maličká) skúste to.






3 komentáre:

  1. Wer schön sein will muss leiden... úplně mimo koncept, ale nějak to ve mě ten název evokuje :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. kebyze nie tento post, tak o tomto produkte nikdy neviem .))

    pod na Estée Lauder Giveaway :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/2012/09/giveaway-iii.html

    OdpovedaťOdstrániť

bolo mi potešením