Celkový počet zobrazení stránky

utorok 11. júna 2013

New In - Kozmetika Le petit Marseillais

Medzi všetkými tými dôležitými vecami ako bojkotovaním práce a pretvarovaním sa pred boyfriendom, že mi vôbec nevadí, že spí v tom istom tričku, v ktorom ide do práce, si nájdem čas aj na niečo krásne povrchné, teda kozmetiku. Už dlho som chcela vyskúšať francúzsku značku Le petit Marseillais (malý Marseilčan). A to preto, že má roztomilé logo malého námorníka. No pozrite, nie je k sežrání? To je ten pravý dôvod.




zdroj: http://maximum-echantillons.com

Kto už by sa mal vyznať v kozmetike, keď nie Francúzi. Nestihla som si túto značku kúpiť na dovči v Bretónsku, pretože tam sme o normálny supermarket ani nezavadili. Vraj je to vo Francúzsku bežná značka v každom väčšom obchode. Vyrábajú všetko možné... šampóny, telové mlieka, kondicionéry, sprchové gely atď. Všetko s typickými vôňami Stredomoria, ktorým zodpovedajú aj kombinácie ako levanduľa, citrusové plody, ruža & malina, marhuľa & bazalka alebo pínia.


zdroj: http://www.skinscrubs.co.uk

Značka vznikla 1982 a ako základ použila know how výroby svetoznámeho marseilského mydla - « Savon de Marseille ». 

Oficiálny web bohužiaľ iba vo francúzskom jazyku, kde nerozumiem zhola nič, je tu.
Ak viete, kde sa dajú kúpiť na Slovensku, dajte vedieť, ja som nič nenašla. Z ich oficiálne facebook stránky mi odpísali, ze predávajú iba vo Francúzsku alebo potom cez Amazon.



V Nemecku sa zháňa ťažko, musela som ju kúpiť online s celkom vysokým poštovným, ale proste už ma to pokúšalo príliš dlho.  Majú také množstvo kombinácií a krásnych obalov, ktoré sú oku lahodiace, že je to škoda neskúsiť.
 Na moju extrémne suchú pokožku som si vybrala telové mlieko s  karité a arganovým olejom, ktoré prekvapivo nevonia ani trochu sladko (rovnako ako všetky bambucké maslá a karité), a je veľmi dobré. Možno by mohlo robiť trochu mastnejší film. Rovnako ako krém na ruky, ktorý je pre mňa ako kancelársku krysu úplne nevyhnutný, lebo každodenné hrabanie sa v papieroch mi to vysušuje viac ako čistiace prostriedky (som počula, lebo ja inak neupratujem).

Ďalším je šampón na dlhé vlasy s ľanom a mandľovým mliekom - šampón nie je ničím výnimočný, ale vôňa je úžasná. A veľmi príjemná konzistencia, ktorá dobre pení a je vhodne tekutá, nie príliš gelová ako iné šampóny.

A na leto som sa rozhodla kúpiť sprcháč, ktorý je osviežujúci a aspoň trochu unisex, pretože môj drahý mohol jednu dobu používať iba môj ovocný Bourjois a verte mi, keď muž vonia ako mango, nie je to veľmi atraktívne. Vybrala som kombináciu  - Mandarine & Citron vert, veľmi svieža a korenistá, ktorá nakopne a myslím, že pre leto bude ideálna, keď chcete navodiť feeling dovolenky - proste joie de vivre.







7 komentárov:

  1. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To vypadá skvěle! Jaký máte takhle zpětně názor na ten krém na ruce? Sháním totiž nějaký nový a kvalitní. Hrozně se mi kvůli desinfekci a častému mytí vysušují a praskají. Navíc jsem se na mém oblíbeném informačním webu dozvěděla, že při prvním dojmu jsou ruce důležitější, než jsem si myslela.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Domnívám se, že ke kosmetice patří i péče o nehty. Některá z nás má nehty dlouhé jako kočka, jiná vůbec, ale to neznamená, nepotřebuje nějakou tu pedikúru nebo manikúru. K tomu jsou navíc pro ženy velmi lákavé laky na nehty a různá modeláž nehtů - gelová nebo akrylová. Některé dámy se drží klasiky, jiné se nebojí experimentovat s barvami.

    OdpovedaťOdstrániť

bolo mi potešením