Celkový počet zobrazení stránky

pondelok 27. augusta 2012

Yves Rocher Culture bio deodorant

Konečne došlo leto, ja som si ten týždeň nad 30stupňov v Nemecku fakt užívala aj keď Nemci pindali ako choré vrany, že je to moc teplooo a nad 25 je veľa. Nechápem, na čo sa potom trepú do Španielska na dovču, veď aj tam je mooooc teplo. Každopádne - v tomto teple si človek síce užíva ale zase poznáte to... človek sa aj potí. A tomu sa snažíme zabrániť. A keď nejde nepotiť sa, tak aspoň nepáchnuť. Mimochodom, ak máte tip na výrobok, pri ktorom sa človek naozaj nepotí, sem s ním. Ja som nenašla ešte žiaden fakt dobrý antiperspirant.

Ako som spomínala, mám celkom rada Yves Rocher. Tu v Nemecku sú cenovo dostupní a majú veľmi šikovný zľavový koncept, kde na zákaznícku kartu zbierate body(je jedno za akú sumu nakúpite) a takmer vždy dostanete celkom dobré darčeky ako tašky alebo napr. hodinky. Síce je to štýlom "nechci slevu zadarmo" ale poteší. Aj ja som mierne podľahla hystérii ohľadom alumínia a podobných vecí v deodorantoch a snažím sa kupovať si bio, aj keď podvedome tuším, že je to iba marketingový ťah. Yves Rocher prišiel s novou radou Culture Bio a to bio je dosť zvýraznené na obale, aby to nalákalo bláznov ako som ja.  Je to deodorant, v tekutej forme s guličkovým aplikátorom. Zaujal ma obal  a potom vôňa.



Plus - vôňa: Tá je podľa mňa úžasná. Už dlho mi tak dobre niečo nevoňalo. Je to deo s bio aloe vera a vonia trochu nakyslo, čo deodorantu dáva neskutočné svieži kick. Vôňa je proste osviežujúca. Nie je ani sladká, ani akože sensitive, proste skvelá. Vonia mi ako mentolky s ľadovým medveďom. Ďalším pozitívom bola cena, ale bohužiaľ iba tu v Nemecku.
Podľa výrobcu neobsahuje hliníkové soli a vydrží 24 hodín. A to nie je pravda.
Mínus -1) konzistencia: Deo je tekuté a musíte dlho počkať, kým uschne. Ráno na ceste do práce som asi po 15 minutách v tielku cítila vlhkosť a nevedela som, či je to pot alebo stále deo. Ale vôňa vydrží aspoň 5-6 hodín. Ale napr. na cvičenie do posilovne naozaj nie je.
2) cena - už dávnejšie som sa rozhorčovala nad cenovou politikou YR v ČR a SR - celý článok tu. A evidentne sa nič nezmenilo. Stále nepochopím, ako môže byť ten istý výrobok v krajine, kde je priemerný zárobok nižši ako 700€ takmer dvojnásobne drahý ako v Nemecku. Určite to nebude trhom a nákladmi na dopravu.

V Nemecku stojí toto deo stále (akcia beží neustále) - 2,5€


www.yves-rocher.de

Na Slovensku stojí ten istý výrobok 4,2€ - ste sa zbláznili??????


 www.yves-rocher.sk

No a v ČR stojí 95 Kč, čo je pri dnešnom kurze okolo 25 Kč za 1€ ca. 3,8€ a to je tiež veľmi predražené.


www.yves-rocher.cz

Ak ho budete chcieť vyskúšať, prosím iba keď budete v Nemecku. Myslím, že kupovať ho v ČR alebo SR je naozaj hlúposť a nie je potrebné podporovať absolútne nelogické obchodné praktiky. 4,2€ ten deodorant naozaj hodný nie je. Urobí rovnakú službu ako napr. Nivea.




7 komentárov:

  1. lenze v nemecku je kozmetika vsetka lacnejsia.
    aluminium je predsa na to aby sme sa nepotili! :D ja pouzivam aj ropne kremiky, aj aluminiove deodoranty a je mi to jedno, ale ja na bio neverim. ale ak je yves naozaj lacnejsie tak sa tesim, lebo ja si tam kupujem odlicovac.
    a do posilky podla mna nestaci nic ale tak tam sa predsa mas potit ne? keby som bola v posilke a nepotila sa, mala by som zly pocit ze som daco odflakla =)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ty keby si nepindala:-) hej jasne ze sa potis, ale tuhý mi aspon chvilu brzdi to potenie, ale zas chapem, deo nie je antiperspirant. tu je yves rocher fakt dost lacny, deo nekupujem nad 2€ a sampony nie viac ako 3€

      Odstrániť
  2. ahoj:-) ak chces teda radu, jediny produkt, ktory poznam, ze naozaj pomaha je Driclor, predavaju ho v lekarni ale pouziva sa pred spanim a obsahuje hlinik..:-) ale ucinok je vazne uzasny.
    Ps Tvoj blog je skvely, mas ozaj talent na pisanie, pozdravujem do Nemecka:-))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. o tom zazraku som aj ja pocula ale nechcem ani vediet co vsetko v tom je pri takom ucinku :D

    sezka sak ja nepindam, ja sa praveze tesim! a napriklad to s tym bio ja nemyslim zle, ale ja vazne na to neverim (verim iba na zeleninu od babky a ona tiez musi hnojit a postrekovat, lebo inak by nic nevyrastlo...).

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som na bio prilis lakoma. Lebo napriklad taky ozaj bio kremik stoji maly aj 50 euro a na to ja nemam ani nervy, ani peniaze.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Bio mě láká, tak uvidím :)
    A zvu tě k sobě na Giveaway :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2012/08/1-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ak sa chces naozaj prestat potit je tu driclor....ale nakolko uznavas bio tak to nebude pre teba spravna volba...ja aj moji znamy ho pouzivame dlhe roky ..dokonca poznam ludi, ktorym staci si ho dat raz rocne a nepotia sa... mne zmenil zivot.

    OdpovedaťOdstrániť

bolo mi potešením