Celkový počet zobrazení stránky

štvrtok 29. decembra 2011

Denný krém Ziaja kozie mlieko

Pri predvianočných nákupoch som zablúdila do Tesca, na ktoré síce nadávam, ale v Nemecku mi dosť často chýba. Pri obligátnych posledných nákupoch (čítaj kozmetické balíčky) som stále prechádzala okolo malinkého stánku kozmetiky Ziaja. Videla som ju v Tescu už asi pred rokom a veľmi sa mi páčil design. Už vtedy som špekulovala, že si ju kúpim, ale keďže som dostala pod stromček inú kozmetiku, nechcela som vláčiť zbytočne veľa vecí a asi by mi ju na prehliadke osobnej batožiny vo Schwechate aj tak vyhodili, ako to urobil iniciatívny pracovník letiska Echterdingen s horčicou v mini balení pre môjho otca a konzervou tuniaka. A to som ešte dostala prednášku, že horčica je gélového charakteru a teda patrí pod tekutiny :-D
Ale iné som chcela. Proste ako sme tam pobehovali a vymýšľali veci, ktoré sa kupujú, aby nikoho neurazili, som dostala chuť kúpiť si niečo pre seba a za tie prachy bola toto výhodná alternatíva. Aj tak mi dochádza krém, ktorý mám a neznášam - Clinique.
Druhá vec bola, že ma ešte stále neprešla moja chvíľková mánia kupovania bio kozmetiky, ktorá nie je testovaná na zvieratách. No a nakoniec obsahuje tento krém jednu z mojich najobľúbenejších zložiek a tou je kozie mlieko. To milujem na tanieri aj na koži.

Denný krém Ziaja kozie mlieko je pre suchú kožu veľmi fajn. Vonia "mliečne" - podobne ako Dove. Ak teda niekto očakáva sviežu vôňu, bude sklamaný. krém má výbornú konzistenciu, nie je ani príliš tekutý, ani príliš gélový. Rýchlo sa vsiakne a tvár po ňom nie je mastná. Niekomu sa môže zdať, že nehydratuje dostatočne dlho, ja som zatiaľ spokojná.

Dávam aj veľa bodov za design, páči sa mi kozička. Pripomína mi juhoamerické maľby napr. z Cuzca :-D

Viac o kozmetike Ziaja tu. Celkom sa mi páčia j ich marketingová politika, na facebookovom profile mi veľmi rýchlo odpísali, keď som sa pýtala, kde všade je možné zakúpiť ich výrobky a mám rada, ak niekto reaguje na moje otázky. Tým pádom som prekonala aj môj získaný odpor k poľskej kozmetike (a potravinám - ten stále trvá). Majú webstránku aj v slovenčine, čo nie je u zahraničných výrobcov bežné.

zdroj: http://www.originalbeauty.ie/ 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

bolo mi potešením